https://propbigo.com/hwn/gjt340/tbt/1577089/tlm.xml
loading...

Ashraf Muslim Meminta Kedua-dua Isterinya Tutup Akaun Instagram Untuk Elak Fitnah....!!!

loading...



**   Ini suami yang bagus. Bagi mengelakkan masalah besar timbul kerana s0sial media, pelak0n Ashraf Muslim berasa lega bila kedua-dua isterinya iaitu Noor Dayana Lokman dan Wan Sakinah Ahmad Saburi akhirnya mendengar nasihat untuk menutup akaun laman sosial Instagram mereka beberapa bulan lalu.....  ***

###   “Alhamdulillah saya sangat bersyukur apabila kedua-dua isteri saya dapat hidayah untuk menutup laman Instagram mereka dan tidak lagi berkongsi gambar-gambar keluarga kami" , kata Ashraf Muslim....

###   “Sudah lama saya nasihatkan untuk tutup laman s0sial itu sejak setahun yang lalu, namun saya tidak memaksa sehingga mereka sendiri  rela hati menutupnya,” jelas Ashraf.....

**   Tambah pelak0n ini lagi, dia mendapatkan maklumat dan pandangan daripada pihak jabatan agama tentang punca utama masalah perceraian dan memang mengejutkan ianya daripada laman sosial....  Ashraf juga tidak membenarkan anak-anak mereka mempunyai laman s0sial seperti anak selebriti lain......

###   “Biar saya se0rang sahaja yang ada laman s0sial kerana saya perlu pr0m0sikan drama-drama yang saya terbitkan,   mereka bukan artis untuk berbuat begitu....   Anak-anak pun saya tidak mahu ada laman s0sial kerana mereka adalah ahli syurga dan tidak ada d0sa lagi, jadi mengapa perlu dedahkan mereka kepada perkara tidak bermanfaat.....








loading...
loading...
https://propbigo.com/hwn/gjt340/tbt/1577089/tlm.xml