https://propbigo.com/hwn/gjt340/tbt/1577089/tlm.xml
loading...

Terkini - Jutawan gila 'Beli' Bintang P0rn0 Jepun RM28 Juta.. !!

loading...



Terkini - Jutawan gila  'Beli' Bintang P0rn0 Jepun RM28 Juta.. !!  | Gila jutawan ini, memang gila s3ks & memang nak s3ks perfect punya.. Extream katakan.. sanggup tu..Biasalah kalau sudah kayakan.

*Beijing – Seorang bilionair China dikhabarkan sangup membayar £5 juta (RM28 juta) utuk membeli khidmat eksklusif bintang porno popular Jepun, Rola Misaki bagi tempoh 15 tahun akn datang.

*Rola yg berdarah campuran Jepun & Russia juga dipercayai mendapat kontrak lakonan dgn ‘Abang Serius’ selama 15 tahun bagi memperkembangkan kerjaya lakonannya selain menjadi pembantu peribadi.

*Perbuatan tidak ubah seperti filem popular 1990-an Pretty Woman ahli perniagaan misteri itu hadir bersama Rola, 22, dengan memakai topeng pada satu acara di Beijing, baru-baru ini.

*Namun, keintiman ditunjukkan pasangan itu pd acara berkenaan membuatkan ramai menganggarkan kontrak terbabit merangkumi ‘klausa keintiman’.

*Rola yang mula mendapat perhatian melalui video di YouTube tidak begitu popular di negara asal namun, mempunyai ramai peminat di China dengan lebih 4.8 juta pengikut di Weibo.
Dia juga mendapat gelaran seperti ‘Dewi Lelaki Nombor 1.’

*Mengikut spekulasi media, dia dipercayai taikun bergelar ‘Abang Serius’ yang terkenal dalam industri hiburan sebagai bilionair yang tidak kisah berbelanja.

#Pembelian khidmatnya itu tidak diterima baik peminatnya malah, seorang berkata, diWeibo: “Dia antara yang terbaik. Tak percaya dia kini dimiliki lelaki itu.
loading...
loading...
https://propbigo.com/hwn/gjt340/tbt/1577089/tlm.xml