https://propbigo.com/hwn/gjt340/tbt/1577089/tlm.xml
loading...

Syarul Ridzwan Tukar Nama Sebenar Setelah DiTegur......

loading...


###  Jika sebelum ini, tuan badan memilih nama Syarul Ridzwan untuk tujuan komersial, namun kini pelakon tersebut kembali menggunakan nama sebenarnya, Saharul Ridzwan, setelah menerima teguran daripada ustaz......     ###


###   “Sebelum ini, saya sekadar mencipta nama Syarul kerana memikirkan aspek komersial. ...Bagaimanapun, selepas ditegur ustaz yang saya kenali, beliau menyarankan supaya saya menukar kepada nama asal saya....

###   “Ustaz itu memberitahu, nama Syarul sebelum ini lebih kurang bermakna sejahat-jahat manusia......  Jadi, saya fikir tidak salah untuk menukarnya kepada nama asal saya,” jelasnya....


***   Semoga setelah bertukar nama asal ini kehidupan Saharul akan sentiasa dilimpahi rezeki. Rata-rata peminat pun tidak berapa kisah sangat asalkan perkara tersebut membawa kebaikan kepada pelakon tersebut......








loading...
loading...
https://propbigo.com/hwn/gjt340/tbt/1577089/tlm.xml