https://propbigo.com/hwn/gjt340/tbt/1577089/tlm.xml
loading...

"Kau Memang Biadap Zizan! Kurang Ajar! Selama Ni Aku Jaga Aib Kau! Tapi Kau Buka Aib Aku??"! Panas! Emma Maembong Sound Zizan Razak Tepak Sebab Zizan Buka Aib Emma

loading...
"Kau Memang Biadap Zizan! Kurang Ajar! Selama Ni Aku Jaga Aib Kau! Tapi Kau Buka Aib Aku??"! Panas! Emma Maembong Sound Zizan Razak Tepak Sebab Zizan Buka Aib Emma

Seringkali menjadi bahan usikan jenaka setiap kali majlis yang dihadiri oleh Zizan Razak dan Emma Maembong, pelakon jelita ini mengakui rasa kurang selesa dengan perkara tersebut lebih-lebih lagi kisah cinta mereka sudah lama berakhir.

“Secara jujur, memanglah tak selesa’kan? Benda saya dah move on, dia pun dah move on, jadi kenapa setiap program yang dia ada, mesti nak kena bahan saya. Memanglah kadang-kadang tak sebut tapi orang semua tahu benda khas tuju untuk saya”

“Saya pun dah tutup mulut, tak cakap apa-apa. Tapi bila dia nak buat lawak, tak taulah, dia macam takde modal lain. Saya tak tau sampai skearang ni masih nak bahan bahan saya lagi sedangkan saya tak bahan dia”

“Pergi event pun orang dah takkan tanya pasal dia. Saya rasa macam tak eloklah untuk nama saya, family saya bila dia nak buat lawak-lawak macam tu. Sebab saya pun ada perasaan juga,” jelas Emma kepada BH TV. Tambah Emma, dia juga mempunyai perasaan selain rasa ingin dihormati sebagaimana Zizan mahu keluarganya turut dihormati.

Sementara itu dalam video temuramah itu juga, Emma menyatakan bahawa dia dan juga Kamal Adli ketika ini hanyalah sekadar kawan dan tidak mahu mengulas lebih lanjut tentang status hubungan mereka.
loading...
loading...
https://propbigo.com/hwn/gjt340/tbt/1577089/tlm.xml