https://propbigo.com/hwn/gjt340/tbt/1577089/tlm.xml
loading...

Dicabar tayang dada, Safiey Illyas 'belanja' payudara kepada netizen di Live IG

loading...

 Pengasas kosmetik, Safiey Illyas yang tidak pernah surut dengan kontroversi sekalilagi telah mengudang kecaman netizen menerusi Instagram miliknya malam tadi. Dia yang kini ingin dikenali sebagai Syinta telah melakukan live IG mempromosikan produk terbarunya dan juga bersoal jawab dengan netizen yang menyertai live IG yang dilakukan.

Selepas mengeluarkan single nyanyiannya dan mendapat maklum balas positif dari sesetengah pihak, kali ini Syinta melakukan tindakan yang agak berani apabila menayang ‘payudara’ palsunya kepada umum selepas dicabar oleh netizen menerusi Live IG.

Safiey sebelum ini telah mengambil tindakan kembali menjadi ‘wanita jadian’ selepas berasa kecewa dengan keadaan sekeliling yang menekannya apabila dia berubah menjadi lelaki sebenar.

 Umum sedia maklum bahawa Safiey telah melakukan pembedahan memasang kembali implan ke ‘payudaranya’ selepas menjadi wanita semula. Pengasas kosmetik yang berusia 25 tahun pernah mencuri tumpuan apabila menceritakan penghijrahannya kembali kepada fitrah asal di media sosial.

Kisah Safiey yang mebuang implan payudara dan menunaikan umrah satu ketika dahulu telah mendapat liputan meluas sehingga dipanggil memberikan motivasi dan berkongsi kisah kepada golongan-golongan sepertinya. Namun, peghijrahan tersebut tidak bertahan lama apabila Safiey tewas dengan tekanan disekeliling dan berubah menjadi wanita semula.




loading...
loading...
https://propbigo.com/hwn/gjt340/tbt/1577089/tlm.xml