https://propbigo.com/hwn/gjt340/tbt/1577089/tlm.xml
loading...

Isteri2 Tak Perlu Gelisah, AEON Kini Tawar Khidmat Peneman Untuk Bantu Suami Beli Barang Dapur

loading...
Semenjak Perintah Kawalan Pergerakan dilaksanakan, rakyat Malaysia dinasihatkan untuk duduk di rumah berkuarantin demi memutuskan rantaian wabak COVID-19 daripada terus menular. Jika terdapat keperluan dan juga urusan diluar, hanya ketua atau seorang wakal keluarga sahaja yang dibenarkan untuk keluar menguruskan hal terbabit.

Spenjang tempoh PKP ataupun RMO ini dilangsungkan, golongan lelaki terutamanya para suami ditugaskan oleh isteri mereka untuk mencari keperluan dan juga bekalan makanan di rumah.

Dah tak perlu berjam2 dan terkial2…
Disebabkan itu, pasar raya AEON telah menawarkan perkhidmatan yang sangat sesuai terutamanya bagi kaum lelaki, yang masih tidak mahir selok belok mengenai barangan basah dan keperluan asas.







AEON menawarkan khidmat peneman ataupun personal shopper bagi golongan yang sangat memerlukan bantuan ketika membeli barangan keperluan.





Kerja jadi lebih mudah dan cepat!
Sudah tentunya, khidmat yang ditawarkan oleh pihak AEON ini meraih pelbagai pendapat dan pandangan dari warga pengguna laman Facebook. Para isteri juga kelihatan ‘runsing’ dengan tawaran yang diperkenalkan oleh pihak AEON ini.


Malah ada juga yang turut memuji bahawa inisiatif yang dilakukan ini sememangnya bagus serta sangat memudahan urusan orang lain.



Makin rajin nak pergi beli barang dapur…


Dah tak boleh biar beli barang kat sini…


“Biar saya jelah kerja kat sini…”


Memudahkan pengguna, jimat masa !


Boleh tunggu dalam kereta atau dikerusi…


loading...
loading...
https://propbigo.com/hwn/gjt340/tbt/1577089/tlm.xml